Infolinka: po - pá, 08:00 - 14:00, +420 776 602 616 nebo +420 515 261 626

Obchodní podmínky a GDPR

Obchodní podmínky společnosti CHRISTOPH TRADE s.r.o.

 

1. Identifikace prodávajícího

Obchodní firma: CHRISTOPH TRADE s.r.o.
Sídlo: Nová Přímětická 360/24 Znojmo
IČO: 26949091
DIČ: CZ26949091
Zapsaná v obchodním rejstříku: vedeném Krajským soudem v Brně, oddíl C, vložka 47696
Kontaktní e-mail: info@janssen-beauty.cz
Telefon: 515 261 626

 

2. Dodací podmínky

Zboží je expedováno do 2 pracovních dnů od potvrzení objednávky, a to prostřednictvím následujících přepravních společností:

Česká pošta
Balíkovna
PPL
PPL Parcel
Způsoby úhrady:

Dobírka (platba při převzetí zboží)
Platba předem (bankovním převodem)
Veškeré objednávky jsou určeny výhradně pro podnikatele a právnické osoby, nikoli pro koncové spotřebitele.

 

3. Storno podmínky

Objednávku je možné bezplatně stornovat, pokud ještě nedošlo k jejímu odeslání. V případě, že bylo zboží již předáno dopravci, účtujeme náklady na dopravu tam i zpět. Storno žádosti zasílejte na kontaktní e-mail uvedený výše.

 

4. Podmínky vrácení zboží a reklamace

Zboží lze vrátit pouze po předchozí dohodě a v originálním, nepoškozeném obalu. Nárok na vrácení zboží nevzniká automaticky – jako velkoobchodní dodavatel poskytujeme záruku na funkčnost zboží, nikoli však možnost vrácení bez udání důvodu.

Reklamace je nutné uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 5 pracovních dnů od převzetí zásilky. Vady způsobené přepravou je nutné řešit přímo s dopravcem, ideálně ihned při převzetí.

 

5. Řešení sporů

Veškeré spory vzniklé z obchodních vztahů mezi společností CHRISTOPH TRADE s.r.o. a odběratelem budou řešeny primárně smírnou cestou. Pokud ke smíru nedojde, je pro řešení sporů příslušný věcně a místně příslušný soud dle sídla společnosti CHRISTOPH TRADE s.r.o.

Pokud nedojde ke smírnému řešení, bude spor řešen u místně příslušného soudu podle sídla prodávajícího.

V případě jestliže prodávající na žádost spotřebitele odpověděl zamítavě nebo na ni neodpověděl do 30 dnů ode dne doručení jejího odeslání, spotřebitel má právo podat návrh na zahájení alternativního řešení sporu podle zákona č. 391/2015 s.z.. O alternativním řešení sporů prostřednictvím subjektu alternativního řešení sporů, kterým je Česká obchodní inspekce nebo jiná oprávněná právnická osoba zapsaná v seznamu subjektů alternativního řešení sporů vedeném Ministerstvem hospodářství České republiky nebo prostřednictvím platformy pro řešení sporů on-line, která je dostupná na ec.europa.eu

 

6. Ochrana osobních údajů (GDPR)

Veškeré osobní údaje jsou zpracovávány v souladu s platnými právními předpisy, zejména Nařízením (EU) 2016/679 (GDPR). Zákazník bere na vědomí, že jeho osobní údaje jsou zpracovávány za účelem plnění smluvních závazků, vedení účetnictví a případné marketingové komunikace.

Zákazník má právo požadovat přístup ke svým údajům, jejich opravu, výmaz, omezení zpracování nebo vznést námitku proti zpracování. Pro uplatnění těchto práv nás prosím kontaktujte na e-mail uvedený v části 1.

Instagram